onsdag den 26. februar 2014

Forsinkede julegaver...

...er altid skønne, ISÆR når de indeholder the :-)

I dag har jeg endelig fået hentet min længeventede the julekalender fra Tante T, der har været en tur i Tyrkiet, hvor postvæsenet ikke ville udlevere pakken til mig. Nu er den sikkert tilbage i Danmark og i min varetægt, så NU skal der fejres jul :-) Eller i hvert fald smages på en masse ny the.

Jeg har allerede smagt en masse theer fra Tante T, så jeg forventede, at jeg måske allerede havde smagt ca. halvdelen af theerne. Men der er faktisk kun ca. 4 theer, jeg allerede har blogget om, så der er alligevel masser af spændende nye theer til bloggen. Hurra :-)

Tusinde tak til Tante T for denne fine gave. I morgen får I lov at høre lidt mere om den, så I måske kan blive inspireret til dette års the julekalender.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar