mandag den 18. november 2013

Jule Gløgg Te

Den anden dag testede jeg en ny "the uden the" fra vildmedte.dk. Denne gang var det en dejlig jule blanding, Jule Gløgg Te, der er en blanding af kanel, appelsinskaller, nelliker og kardemomme.
Det er theen, jeg er hældt i shotglasset :-)

Theen dufter dejligt af jul. Den smager meget som en klassisk sort julethe, bare uden den sorte the smag :-) Til trods for den manglende sorte the, smager den faktisk af rigtig meget, og man kommer rigtig i julestemning af den.

Jeg synes dog ikke, den smager af gløgg. Der mangler jeg altså rødvinen ;-) Men god det er den, og jul DET smager den i hvert fald af :-)
Hvad siger I til mit nye julekrus? :-)

Theen er sponseret af:

2 kommentarer:

  1. Sad lige og tænkte på, at det ville blive spændende at se, hvilke slags the du ville bringe frem i julemåneden - og så har du dette indlæg ;-) Denne the lyder som pebernødder eller brunkager i flydende form og den må helt sikkert prøves! I øvrigt et meget fint julekrus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der kommer snart et indlæg om en masse forskellig julethe :-) Jeg er også vild med kruset!

      Slet