torsdag den 7. november 2013

Ananas Fersken Drøm

[OPDATERET: Det er nu lykkedes mig at få SD kortet til kameraet til at virke, så nu er der kommet billeder af theen :-)]

I dag blev det tid til at smage på den første the fra Vildmedte.dk. Jeg er altid lidt spændt, når jeg skal smage på og skrive om den første the fra en ny forhandler, for jeg vil jo gerne skrive noget pænt, når jeg nu har fået theen forærende, men samtidig så vil jeg også være ærlig. Jeg vil ikke skrive, at en the er god, hvis jeg ikke synes det. Med theen i dag havde jeg dog ikke behøvet bekymre mig. For den var RIGTIG GOD :-)

Ananas Fersken drøm er en frugt the uden "rigtig the". Den er lavet på æblestykker, ananasstykker, papayastykker, ferskenstykker, gulerodsflager, aroma, mangofrugtgranulat og passionsfrugtgranulat. Det ligner en lækker frugtmüsli, der lige er klar til at blive hældt på yoghurten :-)

Den dufter virkelig lækkert både før og efter brygning. Meget sødt og frugt-agtig. Især ananasen kan duftes.

Efter brygning står man med, hvad der ligner en tynd kop the, men man skal ikke lade sig nare, for theen smager faktisk af mere end man lige forventer. Det er en rigtig lækker sød frugtthe, hvor især ananas-smagen går igennem, dog uden at blive for dominerende.

Jeg var meget positivt overrasket over denne the. Den kunne nemt ende på listen over favoritter. I følge vildmedtes hjemmesiden er theen også velegnet til isthe, hvilket jeg sagtens kunne forestille mig.

Theen er sponseret af:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar