tirsdag den 28. maj 2013

Ferie planer

D. 13. juni satser jeg stærkt på, at min afhandling er færdig, printet og afleveret. Jeg tager i hvert fald på 2 ugers ferie til Istanbul uanset hvad :-) Og i den forbindelse har jeg tænkt mig, at jeg allerede nu ville lufte mine "the-planer" for ferien.

Hvis I har været læsere på bloggen siden oktober sidste år, så husker I måske, at jeg var på besøg hos Perchs? Jeg fik en lækker goodiebag med hjem, der blandt andet indeholdt en pose med 12 forskellige Perchs' brevthe. Denne fine pose ligger desværre stadig bare i køkkenet. Ikke fordi jeg ikke har haft lyst til at drikke den, for det har jeg bestemt. Men det kræver jo lidt ekstra tid til at tage billeder og skrive ned, hvad jeg synes om smagen, så derfor har jeg ikke lige kunnet finde tiden til at drikke theerne, da jeg gerne ville lave indlæggene til en "Perchs' uge". Dog føler jeg mig overbevist om, at theerne stadig vil være friske og gode, da de er pakket forsvarligt i Perchs' smarte lufttætte poser, og i øvrigt har været opbevaret tørt, mørkt og køligt.

Så nu er planen, at posen med brevthe skal med på ferie, hvor jeg har god tid til at få drukket mig igennem de mange lækre theer samt få skrevet om dem. Theerne I vil kunne læse om bliver Panyong, Darjeeling, Sweet Apple & Lemon, Formosa Dung Ting Oolong, Breakfast tea, Earl Grey, Green lemon & ginger, Chai og Perle Jasmin. Derudover indeholder posen Rooibos Vanilla, Grøn Rabarber og Hvid tempel, men dem har jeg allerede skrevet om, så der kan I bare trykke på linkene her i indlægget :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar