tirsdag den 28. maj 2013

Dagens pakke

Er der noget mere herligt end når der står en stor pakke og venter på en, når man kommer hjem fra arbejde fyldt med lækker ny the? :-) -Det kunne jeg sørme godt vænne mig til.

Pakken kom fra House of Bæk & Kvist, som jeg fortalte om den anden dag.

Her er pakkens lækre indhold, som I skal få lov at høre mere om i de næste par uger:


Tre store the bøger, Love Story vol. I, II og III, indeholder hver 100g løs the.
Tre små the bøger, Love Story vol. I, II og III, indeholder hver 5 pyramide thebreve.
To thebreve, Cream Fantasy.

De tre små bøger vil blive brugt som præmie i en give away engang i juni måned, så hold øje med bloggen.
Bøgerne er lavet af metal, så det er faktisk "helt almindelige" thedåser bare med et ualmindeligt smukt ydre, hvis man spørger mig :-)

Jeg er utrolig glad for, at House of Bæk & Kvist havde lyst til at lade mig smage deres theer, og så lige netop i Tea Book serien, for måske I husker, hvor begejstret jeg var for disse bøger, første gang jeg skrev om Basilur the?

2 kommentarer:

  1. Hvor er de da bare helt uimodståeligt søde de thebøger ! Det har jeg godt nok aldrig set før :)
    - Jeg faldt netop over din blog, og hvor er jeg da glad for det. Jeg er selv en stor the drikker, så det er super fedt med sådan en side til lidt inspiration.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det havde jeg heller ikke, ind til jeg fik en anden the fra Basilur forærende og dermed googlede mærket, og så kom disse her frem. Jeg er helt vild med dem :-)

      - Dejligt du kan bruge min blog til inspiration :-)

      Mvh. Julie

      Slet