søndag den 24. februar 2013

Appelsiner og C-vitaminer

Jeg har indtaget c-vitaminer i uanede mængder hele denne uge. Jeg blev nemlig forkølet tirsdag og så er den bedste kur altså masser af c-vitaminer i form af citron, lime, grapefrugter, hindbær og selvfølgelig appelsiner.

Appelsinerne er inspirationen til dagens blogindlæg :-) Jeg har jo stadig en del the fra min the julekalender, jeg ikke har fået skrevet om. Blandt andet en Orange Te, som jeg drak d. 23. december.

Dette er en meget almindelig sort the med appelsin smag. Den dufter af appelsin og smager af appelsin :-) Ind i mellem synes jeg, det er dejligt med en the, der kun er tilsmagt med én aroma, da smagen så trænger bedre igennem. Dette er også en dejlig forfriskende the, som egentlig også får en i julestemning, selv om den ikke er en julethe som sådan. Men selv om jeg synes godt om theen, var der ikke noget ekstra over den, der gav mig lyst til at smage mere. En kop, og så havde jeg fået nok :-)

Da jeg drak theen d. 23. december, blev den drukket sammen med lidt klejner og mandariner. Især klejnerne, der også har et strejf af appelsin-smag, passede rigtig godt sammen med theen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar