fredag den 17. august 2012

Sommerferie

Så er det endelig ved at være tid til sommerferie for mit vedkommende. Det er sjældent, jeg oplever at have fri fra både skole og arbejde på samme tid, så jeg glæder mig rigtig meget.

Desværre kommer det også til at betyde en lille sommerferie for bloggen, da jeg på søndag tager en uge til Tyrkiet. Jeg vender dog stærkt tilbage i min 2. uges ferie, hvor jeg bare skal slappe af i Danmark. Jeg har planlagt, at jeg skal bruge den uge på at smage på en masse forskellige Pukka te, så uge 35 kommer til at stå i Pukkas tegn. -Det håber jeg, I vil se frem til :-)

Nye tilmeldinger til konkurrencen vil få tilsendt lodder i perioden d. 27.-28. august. Husk at sidste tilmelding er d. 29. august!

Rigtig god weekend, jeg håber, I alle får tid til at nyde det varme vejr, vi er blevet lovet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar