fredag den 31. august 2012

Ny te på vej

I min netop afsluttede konkurrence kunne man vinde Grøn Pina Colada te fra Perchs. En te jeg har blandt mine personlige favoritter. Desværre er det snart noget tid siden, at jeg har smagt den, da jeg ikke fik købt nyt, da den gamle blev tømt.

Det er der nu rådet bod på :-) 

Jeg blev helt "lækkertørstig" (kan man være det?) efter al den snak om Grøn Pina Colada te, så nu er der bestilt nye forsyninger fra Perchs webshop. Ud over Grøn Pina Colada, har jeg bestilt Copacabana te, som jeg bl.a. har planer om at afprøve som iste, og så blandingen Daisy, da jeg synes, det var på tide med en ren sort te uden aroma til sortimentet.

Uh, det bliver skønt at få Grøn Pina Colada tilbage på tehylden, og så glæder jeg mig rigtig meget til at smage de to nye te.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar