mandag den 1. december 2014

Årets første julethe

I anledningen af d. 1. december får I her årets første julethe på bloggen, nemlig Jule Te fra Chaya. Her den anden dag fik jeg yderligere 2 smagsprøver ind ad døren fra Chaya, dette var den ene af dem.

Jeg har jo også min spændende the julekalender fra Chaya stående, men da jeg pt arbejder over hver mandag, får jeg ikke mulighed for at smage på dagens the før senere i aften, og dette indlæg er i stedet forberedt i går aftes. For der skulle altså julethe på bloggen i dag :-)

Chayas Jule Te er en sort the med julekrydderier, bl.a. kanel, nelikker, orangeskal, vanille og hyben. Det giver en dejlig og meget klassisk jule smag, og den får helt sikkert en i julestemning. Jeg fik helt lyst til at sætte lidt julemusik på, mens jeg drak theen :-)

Jeg indtog theen sammen med nogle lækre chokolader, og det var virkelig lækkert sammen, selv om chokoladen ikke var jule-inspireret.

Hav en rigtig dejlig december alle sammen og glædelig jul :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar