søndag den 26. maj 2013

Mere Basilur Tea på vej

Da jeg i sidste uge skulle skrive om min Basilur Tea, google jeg varen for at finde ud af noget mere. Jeg faldt blandt andet over dette indlæg fra House of Bæk & Kvist's blog: Noget for dig?. Indlægget er fra september sidst år, men jeg valgte alligevel at skrive til House of Bæk & Kvist for at gøre dem opmærksomme på min blog, så de måske havde lyst til at bruge mig til at smage deres nye theer engang i fremtiden.

Og fremtiden viste sig at blive allerede nu :-) Basilur Tea har nemlig netop lavet en ny the-serie, der hedder Tea Book Love Story, som I kan læse mere om her, og den vil House of Bæk & Kvist gerne have mig til at smage og skrive om, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til.

Jeg satser på, at theen når frem i starten af næste uge, så I kan få lov at læse om den første "bog" i serien allerede om nogle dage.

Man kan læse en beskrive af theerne på House of Bæk & Kvist's webshop, hvilket for mit vedkommende næsten fik tænderne til at løbe i vand. Nu glæder jeg mig endnu mere til at smage de tre nye theer som serien består af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar