fredag den 3. maj 2013

Den bedste kop the...

...fås i 10 000 km højde. Det er ikke fordi, den smager fantastisk, at det er den bedste. Nej det er fordi, den får mig til at slappe af i omgivelser, hvor jeg ellers ikke er tryg.

Det kræver vist lidt yderligere forklaring :-)

Jeg bryder mig ikke om at flyve, men jeg gør det alligevel ofte, da min kæreste bor i Istanbul. Jeg forsøger så vidt muligt altid at bestille billet hos Turkish Airlines, da de inkluderer mad og drikke i prisen. Dette synes jeg rigtig godt om, da maden er noget jeg ser frem til, og det får derfor fokus væk fra det ubehagelige: at flyve.

Maden er altid lækker, der er masser af det, og da jeg er glad for mad, spiser jeg stort set altid op. Efter maden bliver der serveret the og kaffe, og der skal jeg selvfølgelig have mig en kop the :-) Det er bare en helt almindelig sort the, så derfor beder jeg altid om en sjat mælk i. Det giver lige lidt ekstra.

På dette tidspunkt føler jeg mig godt mæt og træt pga. al maden, og theen giver lige det sidste til, at jeg føler mig tilpas og glad, selv om jeg sidder i 10 000 km højde. Derfor er dette den bedste kop the for mig :-)

Jeg fik desværre først idéen til indlægget, da jeg var næsten færdig med theen, så derfor blev det et billede af kun en lille sjat the :-) 

Jeg er nu tilbage i Danmark igen og i gang med afhandlingen endnu engang, så jeg satser på, I snart får lidt mere læsestof her på bloggen.

God weekend :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar