tirsdag den 21. maj 2013

Hvid Granatæble

Sidst jeg var på besøg hos Tante T, fik jeg en prøve med hjem på Hvid Granatæble. Jeg kan desværre ikke finde theen på Tante Ts hjemmeside, så jeg ved ikke med sikkerhed, hvad den indeholder. Men de har en Grøn Granatæble, der indeholder granatæble og druer, så mon ikke den hvide her er nogenlunde magen til bare på en hvid base?

Theen dufter virkelig skønt både før og efter brygning. Desværre kom jeg til at brygge den en anelse for kraftigt, så theen blev ikke så let og lækker, som jeg er sikker på, den ville være blevet, hvis jeg havde brygget den korrekt. Men god er den, uanset hvad :-) Den har en rigtig lækker sødme over sig, som jeg synes er typisk for the med granatæble (hvilket egentlig er lidt mystisk, for jeg synes bestemt ikke friske granatæbler kan betegnes som søde), og aromaen passer bare rigtig godt sammen med den hvide the. Jeg tror også, varianten med grøn base er ret lækker, men lige pt overvejer jeg at investere i den hvide the, da jeg ikke har så mange hvide theer tilbage i køkkenet.

Som den "gode og aktive blogger", jeg er for tiden, har jeg formået at smide mit kamera væk, så derfor må I desværre nøjes med et ringe iPad billede. Jeg håber, at min afhandling er færdig inden for et par uger, så derefter skal der nok komme mere liv i bloggen igen samt jeg satser på mit kamera er dukket op :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar