tirsdag den 28. oktober 2014

Wagamama

De af mine læsere, der ind i mellem kommer i Tivoli, kender måske restauranten Wagamama. Det er en international kæde, der nu også har åbnet en restaurant på Frederiksberg. Der har jeg spist min aftensmad i dag.

Som en del af konceptet, kan man få al den grønne the, man ønsker, sammen med maden. Jeg har tidligere prøvet Wagamama i London, og der var den grønne the lidt besk, fordi den havde brygget for længe, så derfor havde jeg ikke de store forventninger, da jeg bad om the tidligere i dag.

Da theen ankom, lignede den da også en, der havde brygget lidt rigeligt længe. Men den duftede sødligt af blomster, så allerede der, afveg den fra theen i London. Smagen havde også en let blomster aroma, så jeg tror ikke, det var en ren grøn the. Men den var faktisk rigtig lækker og dejlig forfriskende.

Så hvis I en dag skal spise på Wagamama, vil jeg anbefale jer at bede om en kop the eller to :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar