torsdag den 28. august 2014

Mosethusets sommerdrinks #6

Så blev det tid til den sidste sommerdrink fra Mosehuset. Jeg håber, I har nydt opskrifterne. Husk, at hvis nogen af jer har afprøvet opskrifterne, hører jeg meget gerne fra jer, hvad I synes :-)

Nu glæder jeg mig til at komme i gang med en masse indlæg med "rigtig" the til jer. Altså varm the. Det synes jeg, vi har manglet i den seneste tid. Men som jeg skrev tidligere har sommeren været noget hektisk for mig. Jeg har ikke haft sommerferie, men har i stedet været i gang med en masse vigtige ting, bl.a. flytning til nyt land (jeg er nu tilbage i Danmark igen), jobsøgning, bryllupsplanlægning, boligsøgning, familiebesøg osv. Om en uges tid skulle der gerne falde lidt ro over det hele igen, og så satser jeg på at være tilbage igen.

Ind til da kan I nyde denne dejlige isthe lavet på rooibos. Hvis I ikke lige har en hindbær melon the, vil jeg mene, at de fleste andre rooibos/frugt kombinationer vil kunne bruges, men prøv jer frem :-)

Iste med hindbær og melon

Det skal du bruge: 4-6 tsk. Rooibush hindbær melon te, 1 kanel-stang, 1 liter kogende vand. Lad trække min 15/20 min med kanelstangen, tilsæt 1/2 dl hindbær sirup samt 1 dl citronsaft & is.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar