søndag den 24. august 2014

Mosehusets sommerdrinks #5

Jeg håber, I nyder disse sommerdrink-indlæg, selv om vejret ikke længere helt er så sommerligt. Ud over denne har jeg en drink mere tilbage til jer fra Mosehuset, og så må vi hellere i gang med de varme theer igen :-)

Jeg krydser dog stadig fingre for bare lidt varmere og lidt mindre blæsende vejr i den kommende uge, da jeg får besøg af min tyrkiske familie, der skal opleve Danmark for første gang. Og så må vejret altså gerne vise sig fra sin gode side, så de ikke får helt kulde chok ;-)

Skulle vejret blive varmt (eller måske bare lunt) en af dagene, kunne jeg godt finde på at servere denne isthe for mine gæster. Jeg elsker Mojitos, og jeg forestiller mig, at denne vil smage lidt derhenad, selv om den mangler lidt rom og samtidig har et lille twist af fersken. 
-Lækkert lyder det i hvert fald!

Iste med fersken & frisk lime

Du skal bruge: 3 tsk. hvid te med fersken,1 liter 80 g. varmt vand, 3 spsk. rørsukker,  lidt frisk mynte  2 ferskner, 1 lime & is.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar