torsdag den 4. juli 2013

Dagens pakke

Ih, hvor jeg elsker at komme hjem til pakker fyldt med the :-)

Som jeg skrev den anden dag, købte jeg 3 pakker Orchard Splash, her mens Bohea stadig har fri fragt på webshoppen (frem til d. 7. juli!). Pakken ankom i dag, og ud over min lækre isthe var der også lidt andet godt i pakken :-)

De fleste smagsprøver har jeg allerede, da de også var med i den sidste pakke, men når det kun er enkelte the-breve, er det jo altid rart med lidt ekstra :-) Derudover var der en ny the med: teh tarik, der er en instant sort the, hvor der allerede er tilføjet mælk og sukker, dvs. en the latte :-) Den er jeg spændt på at smage. Der var også en 30g boks med BOH Seri Songket mango, som jeg tidligere har skrevet om.

Nu vil jeg smutte i køkkenet og lave mig et glas Orchard Splash isthe :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar