mandag den 15. juli 2013

Aftenthe

OPDATERING: Blogger virker igen, så jeg har nu rettet linkene i dette indlæg :-)

Jer, der følger med på Facebook, har måske set, at jeg har haft nogle problemer med blogger.com. Det har jeg sådan set stadigvæk, men jeg har opdaget, at jeg godt kan blogge fra min iPad, hvilket jeg derfor gør nu. Desværre er billedekvaliteten derefter, samt jeg kan ikke lave tekst til links, men jeg håber, I overlever :-)

Her til aften drikker jeg BOH Seri Songket, Citron m/mandarin. Jeg er normalt ikke til citronthe, men denne smager væsentlig mere af sort the end aroma, så den er faktisk helt okay :-) Så hvis man er mest til ren sort the, men gerne lige vil have lidt ekstra aroma uden det overdøver selve the-smagen, så vil denne the være rigtig god.

Theen forhandles i pakker med 25 thebreve eller som løs the i en dåse med 125g eller en pakke med 30g.  
Jeg lavede theen "to go". Beklager jeg kun har engangskrus, der står "coffee" på ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar