tirsdag den 2. juli 2013

BOH isthe #3

Ja, det er jo desværre ikke fordi, det danske sommervejr ligefrem indbyder til dejlig kold isthe. Faktisk fryser jeg så meget for tiden, at jeg er nødt til at starte dagen med 2 store kopper varm the, før jeg sådan rigtig kommer op i gear.

Alligevel skal I i dag læse om den sidste af de tre BOH instant ice teas jeg fik fra Bohea. Den sidste er en sort the med lemon og lime, som jeg nåede at smage på, inden vejret blev sådan rigtig koldt.

Jeg synes, theen har en tilpas blanding af det søde fra sukkeret og det sure fra lime og citron. Det er en dejlig frisk isthe, som jeg rigtig godt kan lide. Dog foretrækker jeg generelt de mere eksotiske frugter i isthe lavet på sort the som f.eks. mango og fersken, så det er helt klart stadig Orchard Splash, der er favoritten.

Jeg købte tre pakker Orchard Splash i går, da Bohea stadig har tilbud på 3 for 2's pris. De har så godt nok sidste salgsdato i juli 2013, men jeg er sikker på, de nok skal holde sig friske sommeren over, da hver pakke indeholder 20 små poser, der passer til ét glas. Dvs. man skal kun åbne, hvad man har brug for, og så er jeg ikke så bange for holdbarheden.
Bohea har gratis fragt frem til d. 7. juli, så man sparer lige 49 kr. :-)

BOH Lemon - Lime kan pt også kun købes i en 500g pose, men de små portions-poser skulle komme på webshoppen igen fra uge 29/30.

Husk, at i dag er sidste chance for at deltage i min give away!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar