tirsdag den 26. juni 2012

Tour de Te

I starten af juni skrev jeg, at jeg havde indkøbt ny te fra Tante T. Ud over 3 nye te, havde jeg også bestilt 3 smagsprøver. Altså 6 nye te, der skulle smages :-) Men derudover fik jeg også, et par dage efter, 4 te-prøver af en veninde fra Carstensens Tehandel.

Med 10 nye te, der skulle smages blev "Tour de Te" sat i gang. De nye te blev smagt og vurderet. Hver gang en ny te var smagt, skrev jeg ned, hvad jeg syntes. Disse tanker vil jeg dele med jer over de næste 10 dage, hvor jeg hver dag vil komme med en lille kommentar til hver af de te, jeg har smagt.

De 10 dages etaper byder på:

1. Formosa Oolong - Tante T
2. Grøn Chilli Trøffel - Carstensens Tehandel
3. Snehvide Økologisk (hvid) - Tante T
4. Happy Valley Darjilong Økologisk - Tante T
5. Cool Summer (urter) - Tante T
6. Grøn Kvæde - Carstensens Tehandel
7. Mormors Sommerhave (grøn) - Tante T
8. Grøn Julete - Carstensens Tehandel
9. Lapacho - Tante T
10. Istanbul Nights - Wellness te (urter) - Carstensens Tehandel

Så hold jer opdateret fra i morgen, hvor Tour de Te sættes i gang :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar