mandag den 10. november 2014

Masser af kage...

...og lidt the til at skylle ned med :-)

Min veninde og jeg besluttede i starten af november, at man da godt kan spise kage til aftensmad. Vi har nemlig ikke meget tid at ses i weekenderne, og jeg arbejder til sent i hverdagene. Så vi var nødt til at ses en hverdagsaften. Og vi ville altså på Tante T, hvis salon i Viktoriagade har åben til kl. 22. Her serveres primært brød og kage, så det blev ikke nogen videre sund aftensmad. Vi bestilte nemlig kagebord :-)

Jeg fik lokket min veninde med på en Milky Oolong, som jeg også har fortalt om tidligere. Den er jeg altså blevet virkelig glad for.

Vi fik 3 forskellige slags kager: chokoladekage, appelsinkage og krydderkage. Jeg var helt vild med krydderkagen, mens min veninde var mest til chokoladekagen. Appelsinkagen var ok, men jeg smagte kun lidt. Jeg var simpelthen for mæt. Ud over kagerne var der også dejlige theboller, som jeg spiste med lemoncurd.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar