mandag den 28. april 2014

Dårligt Vejr

Må man gerne være bare en lille smule bitter, når man for 3. dag i træk har skyer og regn i Istanbul, mens I andre hjemme i Danmark tilsyneladende har blå himmel og solskin? Jeg føler mig lidt snydt ;-)

Derfor drikker jeg i dag Dårligt Vejr Te fra Vildmedte.dk. Det passede ligesom til dagen.

Dårligt Vejr Te er en urteblanding med hindbærblade, hybenskaller, anis, æblestykker, fennikel, brombær- og skovbærblade, pebermynte, vejbred, melisse samt hylde-, pæon- og uldblomster.

Jeg har lidt svært ved at sige præcis, hvad theen smager af, fordi der er så mange forskellige ingredienser, at det er svært at adskille dem. Egentlig synes jeg, den smager som en mild Cool Mint, bare uden sødmen fra lakridsroden. Men hvis theen ikke smager af lakrids, kan man jo ikke sammenligne den med Cool Mint? Eller hvad? :-) Jeg beklager, at jeg ikke kan beskrive theen bedre.


Theen er sponseret af:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar