søndag den 29. juni 2014

Psst...

...jeg har ikke forladt bloggen eller stoppet med at drikke the. Jeg har bare været syg i over en uge nu, så faktisk bliver der drukket rigtig meget the -bare ikke lige af den spændende slags.

Der er blevet indtaget kamille the og ingefær-citron the med masser af honning i store mængder den sidste uge. Faktisk så meget, at jeg er ved at være træt af det og ind i mellem må tage mig en kop Chai latte pulver i stedet, hvilket jo ikke har meget med the at gøre.

Jeg vender stærkt tilbage, når jeg engang er frisk igen. Hav det godt så længe :-)


Billede fra tirsdag i sidste uge, hvor jeg var forbi Tante T i Torvehallerne. Jeg bad om en kop the, der var god mod ondt i halsen og fik derfor en kop Opmundringsthe med honning i. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar