fredag den 9. august 2013

Copenhagen Fashion Festival... UDEN the :-(

Jeg vil starte med at beklage, hvis der er nogen, der er gået forgæves på Kronprinsensgade i dag, efter min anbefaling. Det gjorde jeg nemlig selv :-(

Der står, at havefesten var mellem 18 og 22, og at Perchs ville være en del af begivenheden, så derfor forventede jeg selvfølgelig, at Perchs havde udvidet sine åbningstider denne dag.
Men nej. Da jeg forventningsfuld dukkede op kl. 19 var Perchs ikke bare færdig med at uddele smagsprøver. De var også ved at lukke.
Tilsyneladende har festen varet hele dagen, mens det er musikken, der spiller mellem kl. 18 og 22.
Jeg må indrømme, at jeg synes, det er for dårlig, at tiderne for de forskellige ting ikke var bedre beskrevet i programmet. Jeg kan umuligt være den eneste, der er gået forgæves i dag.

Så øv øv. Ingen the til mig for denne gang. I stedet smuttede jeg hen til Summerbird efter chokolade og bobler :-)

God weekend.


En lukket Perchs i en gade med en ellers god havefest :-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar