torsdag den 8. august 2013

Alt for meget the!

Jeg har for meget the… det har jeg måtte erkende i dag, fordi jeg har opdaget, at jeg simpelthen har formået at drikke flere af mine theer op, inden jeg overhovedet har nået at fortælle jer om dem. Så nu er dilemmaet, skal jeg købe theerne på ny, så jeg kan tage billeder af dem og blogge om dem, eller skal jeg blogge om dem uden at vise billeder?

Jeg ville ønske, jeg kunne tage den første mulighed, for allerhelst ville jeg jo bare gerne have endnu mere the :-) Men som I måske har læst tidligere, så står jeg og skal flytte til Tyrkiet meget snart, så derfor skal jeg helst ikke købe for meget ny the. Det kan jo ikke være i kufferten!

Planen for august må være, at få opdateret siden her på bloggen, der hedder ”Min the”. Så får jeg forhåbentlig et overblik over, hvilke theer det er, jeg har glemt at fortælle jer om, og så må jeg derfra vurdere, om der skal indkøbes ny the eller ej.

De to theer, jeg i dag har opdaget, at jeg mangler at blogge om, er et par lækre karamel theer fra Tante T. Jeg har tidligere blogget om Grøn Karamel, men efter at have blogget om den, fik jeg anbefalet Grøn Mint Karamel, så den købte jeg også. Derudover har jeg drukket en dejlig Caramel Cream på sort the, som jeg er blevet så glad for, at jeg flere gange har brugt den til værtindegave/fødselsdagsgave, da den ofte også falder i god jord hos de knap så erfarne the-drikkere.

Jeg tror, I får lov at høre om Grøn Mint Karamel inden ret længe (det bliver så uden billede) og så kan jeg fortælle om Caramel Cream, når jeg en dag har besøgt en af dem, jeg har foræret theen. Mon ikke de giver en kop ;-) ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar