onsdag den 19. december 2012

Kære julemand

I bedste mode-blog stil har jeg lavet en lille collage over, hvad jeg ønsker mig til jul :-) I kan læse mere om varerne under collagen. Se større billede på facebook ved at klikke her.
Fra venstre mod højre:
Fine tedåser fra VildMedTe.dk - her med link til en 25g dåse, som er netop den, jeg ønsker mig.
En smuk porcelænskop fra Tante T
Elegant glas thekande fra Teacup perfekt til brygning af the-roser/kunstthe.
Sort Kenya PF fra Perchs -en kraftig sort the, der smager skønt med lidt fed mælk i.
Breakfast in New York - en lækker sort the blanding fra TeaTime & Aura
Smukke the-roser/kunstthe fra Teacup - her vist Princess Flowers og Gold Ingot
Sort Chilli og Trøffel fra Carstensens Tehandel - de laver den også på grøn the, og det er den, jeg ønsker mig, men de havde intet billede :-)
Klassisk glas thekande fra Perchs
Flere fine tedåser fra VildMedTe.dk - her med link til 100g dåse. Det er dog den til 25g, jeg ønsker mig.
Hvid the med kirstebær fra TeSelskabet.dk - lyder det ikke lækkert?

Ønsker I jer the til jul?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar