onsdag den 16. juli 2014

Psst... #2

Er I klar over, hvor meget tid man bruger, når man pludselig arbejder fuldtids og samtidig skal søge jobs om aftenen, når man har fri? Jeg har slet ikke tid til at drikke the :-( -Eller også er det varmen, der gør det :-)

Jeg ville rigtig gerne have lavet en masse indlæg med isthe i år, men desværre er jeg så uheldig, at det meste af min the nu er i Danmark, mens jeg befinder mig i Tyrkiet. Derfor er det lidt begrænset, hvor meget jeg kan finde på. Det er lidt pinligt, for jeg kan se, at der er mange andre bloggere, der skriver om isthe opskrifter denne sommer, og så burde jeg jo også som den eneste the-blogger gøre dette.

Det er ikke optimalt, og det beklager jeg, men min fremtidige job situation er jo også vigtigt for ellers bliver der slet ikke råd til the, så derfor håber jeg, I kan leve med lidt ekstra sommerferie her på bloggen, mens jeg får styr på disse mere private ting.

Og kryds så lige fingre for, at jeg snart får fundet mig et job, så jeg også har en indtægt efter mit sommerferievikariat slutter :-)

Hav en fortsat god sommer :-)
BOH isthe fra sidste sommer. Læs mere her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar