onsdag den 4. juni 2014

Earl & Ginger

TeaTime & Aura sælger en spændende økologisk sort earl grey the tilsat ingefær: Earl & Ginger. Den dufter dejligt af primært bergamotte, men man kan også godt dufte lidt ingefær. Jeg elsker ingefær og er samtidig rigtig glad for earl grey the, så jeg glædede mig til at smage denne the.
Smagen er som duften: Primært bergamotte (earl grey) smag og så en anelse ingefær. Aromaen i theen er meget kraftig, så jeg var lidt i tvivl, om det ville smage godt med mælk. Jeg hælder nemlig altid mælk i earl grey. Efter at have drukket halvdelen af koppen, valgte jeg dog at prøve med lidt minimælk. Det fungerede faktisk overraskende godt :-) Så hvis man er glad for earl grey, men gerne vil prøve en lidt anderledes the, så vil dette være et godt valg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar