onsdag den 3. juli 2013

Vinder af Give Away

Tak til alle der deltog i give away'en :-) Det var dejligt at se, at så mange valgte at smide en kommentar, da jeg ikke selv har gjort så meget for at promovere give away'en denne gang.

Egentlig havde jeg tænkt mig at udvælge den bedste kommentar, men der er kommet så mange gode kommentarer, at jeg ikke kunne vælge. Derudover synes jeg ikke, at de, der "bare" vil dele theen med en kæreste eller veninde skal snydes for chancen, bare fordi de ikke har en ekstra historie at smide oven i kommentaren.

Så vinderen blev trukket tilfældigt ved hjælp af True Random Number Generator fra random.org.

Jeg fik talt mig frem til 27 gyldige kommentarer. Jeg har været flink og medtage dem, der ellers havde glemt at skrive deres email. Så flink er jeg altså ikke næste gang!

Vinderen blev nr. 13, hvilket er Mirka, der ønsker at dele Love Story theen med en god veninde :-) Jeg håber, I vil synes godt om theen.

En stor tak til House of Bæk & Kvist, der har sponseret gaven.

1 kommentar:

  1. Jeg vil bare sige tusind tak, jeg glæder mig til at modtage den fine præmie.

    SvarSlet