tirsdag den 26. marts 2013

Tomme dåser

Jeg har givet mig selv forbud mod at købe ny the (har dog ikke helt kunne holde det, men næsten :-) ), fordi der ikke længere var plads på the-hylden i køkkenet. Ud over the-hylden måtte jeg også finde en kurv frem til at stå på bordet, hvor jeg har puttet alle mine sorte poser fra Tante T og Frederiksdal Tehandel i. Det til trods har jeg stadig lidt pakker med the stående tilbage på køkkenbordet :-)

Men nu har jeg da fået tømt en del the-dåser på det sidste. Det føles lidt trist, og jeg har sådan lyst til straks at købe mere af den the, jeg har drukket op, men jeg har ind til videre holdt mig i skindet. Jeg kan jo ikke også købe nye slags the, hvis jeg samtidig er nødt til at have en beholdning af al "den gamle" the.

De the, jeg har drukket op på det sidste, er:
Grøn Mango fra Tante T - Jeg ville gerne have en ny, men har besluttet at lade være ind til videre. Jeg har så mange andre fine og lækre grønne theer.
Dark Chocolate fra Perchs - Denne tror jeg "desværre" ikke, jeg kan lade være med at købe en ny af. Både fordi den er god, men også fordi jeg bruger den i mange af mine eksperimenter, hvor jeg prøver at blande mine egne theer. Jeg har bl.a. lige fået nogle rosenblade hjem fra Tyrkiet, som jeg gerne ville prøve at blande i denne the. Men jeg har jo ikke mere lige pt :-/
Rooibos Champagnebrus fra Tune Krydderier - Denne skal jeg helt sikkert ikke have en ny af, for der findes mange andre og meget bedre rooibos theer, som jeg hellere vil have.
Kærlighedsthe - Lige pt har jeg stadig en del Sløjfe te, som minder rigtig meget om den, så derfor har jeg ikke brug for en ny portion. Men så snart sløjfe teen er drukket op, skal der købes mere kærlighedsthe, for det er klart en af mine favoritter, når jeg skal drikke sort the.

Et gammelt billede af min the-hylde. I dag står der endnu flere dåser stablet op oven på hinanden. Jeg er efterhånden blevet ret god til at lave "tårne" at mine the-dåser ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar