lørdag den 30. marts 2013

Påske-sten?

Jeg har fået endnu en påskegave :-) En æske påskeæg fra Chaya, der også sælger løs the. Lige da jeg så æsken, håbede jeg, at the så var en del af ingredienserne i påskeæggene, da det jo kunne være lidt sjovt, men så heldig var jeg desværre ikke.

Det ændrer dog ikke på, at påskeæggene er rigtig gode og også lidt sjove. De ligner nemlig dekorationssten :-) Se selv:

Jeg har hørt om Chaya før, men aldrig købt deres theer, da jeg synes, prisen er lidt for høj. I hvert fald for mig, der gerne vil have små, men mange forskellige portioner af the i køkkenet. Chaya sælger prøverør med deres theer til 15 kr., hvilket er rigtig smart, men jeg ved faktisk ikke, hvor mange gram, der er i rørerne. Og 15 kr. pr. rør, kan hurtigt blive mange penge, hvis man "bare lige" skal smage lidt forskellig the. Derudover sælges de fleste af deres theer i 150g rør eller større, hvilket er alt for meget the for mig. Jeg foretrækker at købe min the i 50g eller 100g portioner, så den ikke ender med at stå alt for længe, før den er drukket op.

Men lækkert ser det ud, så jeg kan da ikke udelukke, at jeg snart skal prøve en the eller to fra deres sortiment :-) Især White Julia er jeg altså lidt fristet af.

Chaya har iøvrigt også en påske the, som jeg ikke have fundet den anden dag, da jeg skrev om forskellige påske theer. Chayas Påske te er en sort the med kornblomster samt duft af jordbær og eksotiske frugter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar