søndag den 12. august 2012

Flydende skumbananer...

...er nok den bedste måde, jeg kan beskrive den banante, jeg smagte i dag, på.

For 3 uger siden fortalte jeg, at jeg havde modtaget smagsprøver fra Tekanden.dk. Den ene af disse prøver var en Banan med kanel te, og den har jeg i dag endelig fået smagt på. Teen er fra London Fruit & Herb Company og den indeholder faktisk ingen te. I stedet er det en blanding af æblepresserester, brombærblade, æblesyre, aroma, kanel, hyben, hibiscus, ristet cikorierod, vanilje og bananpulver, så det er en god blanding af lidt af hvert :-) Den smager dog mest af det den skal: Banan og kanel.

Farven på teen blev en flot brun-orange farve, og den ser ganske indbydende ud i koppen:

Normalt er jeg ikke så meget til disse urte-/frugt blandinger, der aldrig har set skyggen af te, men denne synes jeg faktisk godt om. Den virker dejlig afslappende, fordi der er kanel i den, uden at der bliver for meget "julestemning" af at drikke den.

Jeg tror ikke, det er sådan en te, jeg har lyst til at drikke hver dag, men en gang i mellem vil den helt sikkert være lige det, jeg har lyst til. Jeg kan jo godt lide variation, og da denne ikke smager som noget, jeg har i forvejen, kan jeg ikke udelukke, at den skal hjem til samlingen på et tidspunkt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar