onsdag den 11. september 2013

Tyrkerne og deres the-vaner

Ej, jeg blev simpelthen lige nødt til at dele dette med jer :-)

I forbindelse med ramadanen fik min kæreste en masse mad af hans virksomhed, lidt ligesom den årlige julegave vi ofte får i Danmark, bare altid i form af mad :-) I sådan en stor bunke mad, er der selvfølgelig også the. Masser af the! Og sukkerknalder!

Se selv :-)

Hernede kommer theen i store poser, da de drikker rigtig meget the flere gange om dagen. Mange tyrkere putter også sukker i theen, så derfor fik vi også lige en stor pakke sukkerknalder. Jeg ved godt, det er svært at se, hvor store poserne er, men tro mig, der er meget the!

Jeg ved slet ikke, hvordan vi skal få brugt al den the og sukker. Jeg må invitere en masse tyrkere på tyrkiske the ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar