søndag den 29. april 2012

Tid til chokolade


For lidt over en måned siden var jeg i gang med at læse til eksamen. Efter mange timer med næsen i bøgerne, hvor der efterhånden var indtaget en del krus te, syntes jeg pludselig ikke, jeg havde mere interessant te i køkkenet. Jeg havde jo efterhånden drukket samtlige slags, inden for de sidste par dage :-) Der måtte ny te til!

Jeg tog derfor ind til Tante T i Torvehallerne og A.C. Perch's Thehandel på Kronprinsens Gade, og hjem kom jeg med 4 nye lækre te.
To af disse var chokolade te, den ene White Chocolate fra Tante T, den anden Dark Chocolate fra Perch's. Forskellen på de to te er, at White er lavet på hvid te, mens Dark er lavet på sort te. Umiddelbart lyder det jo lidt kedeligt med to så ens te, men de smager faktisk meget forskelligt, og jeg er aldrig i tvivl, når jeg skal vælge, hvilken jeg har lyst til på dagen. Den sorte te, Dark Chocolate, kommer jeg en smule mælk i, men det er ikke en nødvendighed - bare min smag.
Begge teer er faktisk rigtig gode, hvis man har lyst til lidt chokolade og kan derfor anbefales, hvis man har en sød tand, men gerne vil holde den slanke linje.

Enjoy :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar