mandag den 23. februar 2015

Et strejf af eksotiske frugter

Så har jeg fået smagt på endnu en af theerne fra Theens Univers. Denne gang en Afternoon The, der er en sort the med mango, papaya, fersken, rosenblade og kornblomster.

Theen dufter skønt og eksotiskt af søde frugter allerede når man åbner posen. Derudover er den virkelig fin at se på. Lækkert og indbydende.

Farven på theen efter brygning, synes jeg er lidt kedelig, da den ikke er så klar i farven. Men duften er stadig lækker.

De første par tåre var jeg en anelse skuffet. Jeg havde nok forventet lidt mere power på frugtsmagen, når theen nu duftede så kraftigt. Men så hældte jeg en sjat mælk i, som jeg så ofte gør med sorte theer, og det blev virkelig godt. Mælken rundede theen rigtig godt af og fremhævede frugtsmagen. Alt i alt en dejlig afternoon the!
Theens Univers holder iøvrigt Åbent Hus på torsdag d. 26. fra kl. 16-19 i Herlev. Se mere på Facebook.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar