søndag den 9. marts 2014

Seri Songket Passion Fruit

Seri Songket Passion Fruit fra BOH er en sort the med appelsin- og citronskræl samt passionsfrugt aroma. Theen dufter og smager dejligt af sød passionsfrugt.

Jeg fik brygget theen lidt for kraftigt, men den var stadig let i the-smagen. Aromaen er rimelig kraftig, men uden at overdøve the-smagen eller blive syntetisk. Jeg synes især denne the samt mango theen fra BOHs Seri Songket kollektion er gode. Derudover tror jeg også den med vanilje er god, men den har jeg desværre ikke.

BOHs løse theer på 30g er pakket i kraftig folie, der er lufttæt, så selv om min the faktisk var 4 mdr. over sidste salgsdato, da jeg åbnede den, var theen stadig lige så fin, tør og velduftende. Til gengæld var jeg nødt til at hælde den over på en dåse, da folien ikke kan genlukkes.


Ud over pakken med 30g løs the, som jeg har, kan theen også købes som brev-the og i 125g løsvægt i en fin dåse. I skrivende stund koster denne dåse kun 39,50 kr. da Bohea har 50% rabat på den. Det er virkelig et godt tilbud! Sidste salgsdato er 6. april 2014, men det ville jeg absolut ikke være bekymret over, da theen sagtens kan holde sig flere år efter, hvis den opbevares korrekt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar