mandag den 24. juni 2013

Grøn isthe fra BOH

I pakken fra Bohea fik jeg 3 forskellige instant ice teas, dvs. pulver, der bliver til isthe, når de blandes med koldt vand :-) Super nemt og lækkert. Jeg har allerede fortalt jer om Orchard Splash, der slog benene væk under mig.

I dag kan I læse om BOH Green tea Lime. Dette er en dejlig forfriskende, lidt sød isthe, hvor den grønne base gør theen dejlig let og god til at slukke tørsten. Limen tilfører en god frisk smag.
Lime skiverne og isterningerne fuldte ikke med i posen ;-)

Jeg var overrasket over, hvor godt jeg syntes om selve smagen, for jeg er generelt ikke så vild med lemon isthe. Jeg ved godt lemon og lime ikke er det samme, men jeg forventede alligevel, at denne nok ikke ville blive blandt favoritterne. Heldigvis tog jeg fejl for den fungerer bare rigtigt godt og er virkelig lækker :-) Måske fordi den er på grøn base? Jeg synes nemlig den grønne the og lime smagen komplementere hinanden rigtig godt.

En af de positive ting ved BOH isthe, kan jeg nu konkludere er, at de rent faktisk smager af rigtig the. Jeg synes ofte, at de færdige istheer, man køber i butikkerne, smager mere af den tilsatte smag end egentlig the. Men med BOHs istheer, synes jeg faktisk, man kan smage, at der også ligger en god the base bag produktet.

Denne isthe er klart blandt favoritterne nu, selv om den dog ikke helt kan måle sig med min nye yndlings, Orchard Splash ;-)

Lige pt kan BOH Green tea Lime kun købes i en 500g pose, men jeg har fået oplyst, at de små portions-poser kommer på webshoppen igen fra uge 29/30.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar