mandag den 5. november 2012

I dag skal vinderne findes...

Ja så kom dagen endelig, hvor vi skal afslutte Give Away #1 og finde de 5 heldige vindere af Sløjfe te sponseret af Kaffe-The-Vinkælderen.

Dog er jeg på arbejde hele dagen i dag, så dette indlæg skrev jeg faktisk i går og satte til automatisk udgivning i dag. Smart ikke :-) Grundet mit arbejde, får jeg først tid til at finde vinderne sidst på aftenen, så I må væbne jer lidt med tålmodighed.

Derudover har jeg først for sent opdaget, at mit valg af dato for afslutning af konkurrencen, er rigtigt dårligt, idet jeg rejser til Istanbul i morgen, tirsdag. Dette betyder, at jeg ikke får mulighed for at sende præmierne, før jeg er tilbage i Danmark igen d. 12. november. Dette er jeg virkelig ked af. Det er dårlig planlægning fra min side, det indrømmer jeg gerne. Jeg håber dog, vinderne kan bære over med mig og i stedet benytte ugen på at gå og glæde sig til den gode the, de har i vente :-)

Hav en rigtig god dag og kom tilbage til bloggen i aften, når jeg har fundet de 5 vindere.

1 kommentar:

  1. Spændende. Ønsker også dig en god dag og uge. Vi ses :-)

    SvarSlet