mandag den 29. september 2014

Godnat indlæg

Her får I lige et lille "godnat-indlæg" at sove på :-)

Theen er en Granatæble Tranebær blanding fra Vildmedte.dk, der er en sort the med aroma, frysetørrede tranebærskiver, hindbærstykker, granatæblekerner og bonderoseblomster.

Theen dufter dejligt sødt, mens smagen er meget mild. Aromaen kan kun anes, så jeg har svært ved at smage, om det er granatæble, tranebær eller dem begge, der giver smagen? Jeg kan ikke udelukke, at aromaen er mild, fordi jeg har haft theen liggende lidt for længe. De små gennemsigtige plastikposer er jo ikke den bedste opbevaring, selv om jeg har gjort, hvad jeg kunne for at holde dem væk fra sollys.

Men selv om aromaen er meget svag, så er det en dejlig mild sort the med en let sødme. Den er så mild, at jeg valgte ikke at hælde mælk i den.

Theen er sponseret af:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar