torsdag den 7. februar 2013

Sommerminder

Jeg er stadig i Tyrkiet, og derfor er det dejligt, at jeg har en masse noter fra mine The Julekalender, jeg kan dele med jer, så I stadig har lidt at læse, selv om jeg er væk så længe :-) D. 19. december trak jeg endelig Frederiksdal Blanding op ad posen.

Dette var en af de theer, jeg især så frem til at smage, da jeg modtog the julekalenderen, og den har bestemt ikke skuffet :-)

Den dufter skønt af noget sødt og lækkert pga. de forskellige blomsterblade, der er i. Theen indeholder nemlig ud over grøn og sort the også rosenblade, solsikkeblade og kornblomster. Derudover er den tilsat små stykker sukker formet som sommerfugle. Virkelig hyggeligt og sommerligt :-) Theen kan dog også sagtens nydes på en kold vinterdag.

De små sukkersommerfugle tilfører theen en smule sødme, men ikke som hvis man puttede sukker i theen. Det kan jeg rigtig godt lide, da jeg ikke ønsker min the for sød.

Theen smager lige så lækkert som den dufter, og man kan nemt drømme sig frem til en skøn sommerdag i blomstermarken (hvis man da ellers havde sådan en :-) ). Derudover er jeg ret vild med the-basen. Kombinationen af grøn og sort the fungerer bare rigtig godt. Det giver en the, der er mild, men alligevel smager af lidt ekstra. Virkelig dejligt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar